مربی و معلم

محورهای آموزشی معلمان و مربیان

مبانی طراحی دوره‌های آموزشی

سیر رشد در دوره نوجوانی

اقدامات، مواقف و مراحل دوره سوم رشد

محورهای تزکیه و تعلیم

اقدامات لازم جهت تحقق دوره‌های رشد

عضویت در باشگاه

دریافت اخبار و اطلاع از دوره های تخصصی

مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت

دریافت راه ارتباطی با یاوران کارگروه ها و مدارس تخصصی

جلوه‌های رشد یافتگی نوجوان

فعال شدن توان‌ها بواسطه شکوفایی عقل

دوره‌ی نوجوانی و اقتضائات آن

آشنایی با سومین دوره رشد انسان

شکوفایی عقل اساس رشد نوجوان

بزرگترین رخداد پس از تولد انسان

جدیدترین دوره‌ ها

دوره‌های طبقه‌بندی شده مخصوص مربیان و معلمان
  • همه دوره ها
  • مقدماتی
  • عمومی
  • تخصصی

رهبرنوجوان، تبیین کننده نظام آموزشی تفکر محور

مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌ السلام دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه آموزش نخبگان قرآنی، برگزاری همایش‌ های قرآنی و تحقیقات در زمینه انس و تدبر در قرآن آغاز نمود وهم اکنون بالغ بر ۲۰۰ عنوان کتاب در سطوح بنیادی، ساختاری، راهبردی، مهارتی، عمومی، از نگاه المیزان و با موضوعات قرآن و امام، هستی، انسان، جامعه از این مجموعه به چاپ رسیده است. یکی از محورهای پژوهشی مجمع مدراس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) در حوزه رشد و بررسی نظام مسائل کودک و نوجوان است.

با توجه به اقتضائات دوره نوجوانی، مربّیان و معلّمان بیشترین نقش را در رشد و بالندگی افراد در این دوره دارند، این نقش‌آفرینی هم ناظر به معلّمان است که در بستر کلاس درس و در قالب ارائه یک موضوع آموزشی مشخص با نوجوان در ارتباط هستند و هم به صورت ویژه ناظر به مربیّان است که در بستری غیر از کلاس درس، ارتباطی بیشتر، گرم‌تر و مستمر‌تر با نوجوان دارند. امید است نظرات و پیشنهادات شما، دقت و غنای علمی و معنوی این آثار افزوده و در ذیل عنایات ویژه امام عصر عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه مقدمات ظهور آن عزیز را فراهم نماید.