مربی و معلم
محورهای آموزشی معلمان و مربیان
مبانی طراحی دورههای آموزشی
سیر رشد در دوره نوجوانی
اقدامات، مواقف و مراحل دوره سوم رشد
محورهای تزکیه و تعلیم
اقدامات لازم جهت تحقق دورههای رشد
عضویت در باشگاه
دریافت اخبار و اطلاع از دوره های تخصصی
مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت
دریافت راه ارتباطی با یاوران کارگروه ها و مدارس تخصصی
جلوههای رشد یافتگی نوجوان
فعال شدن توانها بواسطه شکوفایی عقل
دورهی نوجوانی و اقتضائات آن
آشنایی با سومین دوره رشد انسان
شکوفایی عقل اساس رشد نوجوان
بزرگترین رخداد پس از تولد انسان
جدیدترین دوره ها
- همه دوره ها
- مقدماتی
- عمومی
- تخصصی
1. آشنایی با دوره نوجوانی و اقتضائات آن
2. شیوههای فعالسازی تفکر (شکوفای تفکر محور تربیت در دوره نوجوانی)
5. اصول و مهارتهای مربیگری رشدمدار
7. آشنایی با ساختار وجودی انسان و جامعه
9. اصلاح رویکرد به قرآن و آشنایی با مقدمات تدبر
از باشگاه مربیان بشنوید
پاسخ سوالات خود را از کانالها و سامانه رهبرنوجوان دریافت کنید.



رهبرنوجوان، تبیین کننده نظام آموزشی تفکر محور

مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه آموزش نخبگان قرآنی، برگزاری همایش های قرآنی و تحقیقات در زمینه انس و تدبر در قرآن آغاز نمود وهم اکنون بالغ بر ۲۰۰ عنوان کتاب در سطوح بنیادی، ساختاری، راهبردی، مهارتی، عمومی، از نگاه المیزان و با موضوعات قرآن و امام، هستی، انسان، جامعه از این مجموعه به چاپ رسیده است. یکی از محورهای پژوهشی مجمع مدراس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) در حوزه رشد و بررسی نظام مسائل کودک و نوجوان است.
با توجه به اقتضائات دوره نوجوانی، مربّیان و معلّمان بیشترین نقش را در رشد و بالندگی افراد در این دوره دارند، این نقشآفرینی هم ناظر به معلّمان است که در بستر کلاس درس و در قالب ارائه یک موضوع آموزشی مشخص با نوجوان در ارتباط هستند و هم به صورت ویژه ناظر به مربیّان است که در بستری غیر از کلاس درس، ارتباطی بیشتر، گرمتر و مستمرتر با نوجوان دارند. امید است نظرات و پیشنهادات شما، دقت و غنای علمی و معنوی این آثار افزوده و در ذیل عنایات ویژه امام عصر عجل الله تعالی فرجه مقدمات ظهور آن عزیز را فراهم نماید.