نظم و برنامهریزی (از کودکی تا بزرگسالی)
درباره این دوره
به نام خدا
انسان با ورودش به دنیا در بستری محفوف به زمان و مکان و انواع امکانات و محدودیتها مستقر گردیده است و برای رسیدن به هر مقصدی بایستی مسیری را تعیین نموده و مراحلی را طی نماید و موانع را بشناسد و از طی مسیرش ارزیابی داشته باشد. لذا قرار گرفتن در دنیا و مقصد دار بودن، ملازم با پدیدار شدن امری به نام برنامهریزی میشود. آنچه از برنامهریزی در نظرها وجود دارد نوعا بر چیدمان و زمانبندی کارها اطلاق میشود که اصطلاحا به آن قالب برنامهریزی میگوییم.
برنامه تحصیلی
جلسه اول : مبانی نظم و برنامه ریزی در دوره های زندگی
فایل تصویری | مقدمات برنامهریزی و روند برگزاری جلسات00:00:00
جلسه دوم : مبانی نظم و برنامهریزی در دوره های زندگی
جلسه سوم : نظم و برنامهریزی در دوره قبل از تولد تا 5 سالگی
جلسه چهارم : نظم و برنامهریزی کودکی (5 سال دوم)
جلسه پنجم : نظم و برنامهریزی کودکی (5 سال سوم)
جلسه ششم : نظم و برنامهریزی کودکی (5 سال چهارم)
جلسه هفتم : نظم و برنامهریزی کودکی (5 سال پنجم)
جلسه هشتم : نظم و برنامهریزی کودکی (5 سال ششم)
اساتید دوره
استاد احمدرضا اخوت
استاد احمد رضا اخوت متولد 1347 مدرس دانشگاه تهران نویسنده ومحقق در زمینه قرآن کریم و سیره اهل بیت و موسس و وعضو هیات علمی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) هستند.همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته زیست گیاهی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران هستند.ایشان به صورت تخصصی در عرصه تدبردرقرآن فعالیت میکنند که ثمره تلاش هایشان تاسیس مدرسه قرآن و عترت(ع) و تدریس آموزه های قرآن کریم و تریبت مربیان ومعلمان تربیتی می باشد.
همچنین میتوان به تالیف ده ها کتاب و مقاله در زمینه استفاده ازقرآن کریم در زمینه های مختلف اعم از روانشناسی؛تربیت فرزند؛نظام خانواده؛جامعه اسلامی و... اشاره کرد.از مجموعه کتب استاد اخوت می توان اشاره کرد به: پرورش تفکر بنیادی، مبانی و مهارت های برنامه ریزی، پرورش تفکر قرآنی، نیاز در ساختار انسان، درمانگری افسردگی مبتنی برقرآن و...