راهکارهای ارتقای عمل

2032667_295
هانی چیت چیان
پشتیبان سایت
اخرین بروزرسانی 30 دی 1402
44 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ ﴿۱﴾

وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ ﴿۲﴾

شبی به عنوان شب قدر است که به نزول قرآن شناحته می‌شود؛ شبی بسیار با عظمت که خداوند میتواند عظمت آن را به انسان نشان دهد.در این دوره میخواهیم ضمن مطالعه سوره مبارکه قدر ، بهره‌مندی خودمان را از شب های قدر افزایش دهیم و بتوانیم در کنار مطالعه ادعیه و اعمال ویژه این شب عزیز ، با تفکر و تدبر در سوره قدر ، برنامه و مسیر زندگی خود را اصلاح کنیم.

توصیه می‌شود این دوره را قبل از شب های قدر و یا قبل از شروع مراسم احیا مطالعه کنید و در شب قدر به تفکر پیرامون مطالب گفته شده بپردازید.

در صورتی که تولیداتی از جمله : خلاصه نویسی ، پیاده کردن صوت ، استخراج نکات مهم ، تولیداتی تصویری کوتاه مدت  و یا تولیدات شنیداری را آماده سازی کرده اید و تمایل به انتشار جهت استفاده دیگر دانشجویان و دانش آموزان دارید، در قسمت نظرات به پشتیبانان اعلام کنید تا با شما تماس گرفته شود.

برنامه تحصیلی

3 درس

راهکارهای ارتقای عمل

شب 19 ام ماه مبارک رمضان1:40:00
شب 21 ام ماه مبارک رمضان1:58:00
شب 23 ام ماه مبارک رمضان1:43:00

اساتید دوره

هانی چیت چیان

4.82/5
22 دوره
11 دیدگاه
901 دانشجو

استاد هانی چیت چیان متولد 28 مهرماه 1362؛فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زیست شناسی از دانشگاه تهران و همچنین فارغ التحصیل رشته تفسیرقرآن در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم وفنون قرآن کریم؛مدرس و محقق و نویسنده فعال در زمینه قرآن کریم واهل بیت هستند.ایشان از دهه هشتاد به صورت تخصصی وارد عرصه تدبر در قرآن شدند وجزو اساتید ومدرسین مدرسه قرآن وعترت دانشگاه تهران به شمار می آیند و الان به صورت تخصصی در زمینه دعا و فقه حکومتی فعالیت میکنند.

از فعالیت های ایشان میتوان به تالیف و تدوین بالغ بر 15 کتاب در حوزه های مختلف علوم انسانی مبتنی بر معارف قرآن وعترت، تدریس روش های تدبر در قرآن در دانشگاه و حوزه از سال1382 و پژوهش در حوزه رشد وتربیت باتمرکز بر دوره سوم رشد(نوجوانی)و... اشاره کرد.​از آثار استاد چیت چیان میتوان به پرورش تفکر بنیادی، تعقل اجتماعی ،منظومه رشد ،فرایند شناسی حکمت و... اشاره کرد

مشاهده بیشتر

پشتیبان سایت

4.62/5
32 دوره
13 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

کاور دوره ارتقای عمل در شب های قدر
رایگان
سطح
متوسط
تعداد درس
3 درس

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟