مهارت‌های حسن گزينی

2032667_295
هانی چیت چیان
پشتیبان سایت
اخرین بروزرسانی 14 مهر 1402
15 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

سوره‌های قرآن کریم، گزاره‌های فراوانی برای زندگی و رشد و تعالی ما دارند، انس و تدبر با سوره‌ها می‌توانند در فهم ما از موضوعات اصلی زندگی، نقش جدی داشته باشند. در این فیلم نگاهی تدبری به سوره مبارکه لقمان شده است و به چند گزاره تعلیم و تربیت در این سوره اشاره شده است.

اهداف یادگیری

ارائه دیدگاه‌های تربیتی سوره مبارکه لقمان
تعریف مفهوم رشد در دوره نوجوانی در منظومه معارف سوره لقمان

مخاطب هدف

  • پدرها و مادرهایی که فرزندانشان در دوره نوجوانی یا قبل از آن هستند
  • معلمان و مربیان نوجوان

برنامه تحصیلی

6 درس1 ساعت 35 دقیقه

اساتید دوره

هانی چیت چیان

4.82/5
22 دوره
11 دیدگاه
772 دانشجو

استاد هانی چیت چیان متولد 28 مهرماه 1362؛فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زیست شناسی از دانشگاه تهران و همچنین فارغ التحصیل رشته تفسیرقرآن در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم وفنون قرآن کریم؛مدرس و محقق و نویسنده فعال در زمینه قرآن کریم واهل بیت هستند.ایشان از دهه هشتاد به صورت تخصصی وارد عرصه تدبر در قرآن شدند وجزو اساتید ومدرسین مدرسه قرآن وعترت دانشگاه تهران به شمار می آیند و الان به صورت تخصصی در زمینه دعا و فقه حکومتی فعالیت میکنند.

از فعالیت های ایشان میتوان به تالیف و تدوین بالغ بر 15 کتاب در حوزه های مختلف علوم انسانی مبتنی بر معارف قرآن وعترت، تدریس روش های تدبر در قرآن در دانشگاه و حوزه از سال1382 و پژوهش در حوزه رشد وتربیت باتمرکز بر دوره سوم رشد(نوجوانی)و... اشاره کرد.​از آثار استاد چیت چیان میتوان به پرورش تفکر بنیادی، تعقل اجتماعی ،منظومه رشد ،فرایند شناسی حکمت و... اشاره کرد

مشاهده بیشتر

پشتیبان سایت

4.58/5
33 دوره
12 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

كاور مهارت هاي حسن گزيني
رایگان
سطح
همه سطح‌ها
مدت زمان 1.6 ساعت
تعداد درس
6 درس

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟