مهارت‌های دوره تولد و خردسالی

2032667_295
هانی چیت چیان
پشتیبان سایت
اخرین بروزرسانی 15 مهر 1402
10 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوران‌های رشد اجتماعی که در مکتب اهل بیت علیهم‌السلام تعلیم داده می‌شود و بوسیله آن سعادت دنیا و آخرت انسان تأمین می‌گردد،‌ از سال‌های قبل از تولد آغاز می‌شود. در این تعلیم مردان و زنانی با ایمان، فرزندان و نسل‌های بعد خود را در نیکی و تقوا یاری می‌رسانند و شاکله‌ای طیّب به آنها اهدا می‌کنند. این دوران که از قبل از تولد تا بعد از تکلم است، به دوران ظهور ولایت و تأدیب نامگذاری شده است.

در این بخش می توانید به صوت کلاسهای دوره هایی که به منظور آموزش شرکت کنندگان نسبت به مبانی و مهارتهای مربوط به دوره اول رشد تفکر اجتماعی برگزار شده است دسترسی داشته باشید.

اهداف یادگیری

مبانی رشد در دوره اول تفکر اجتماعی
اصول تحقق رشد در دوره اول

مخاطب هدف

  • پدر و مادرهایی که فرزندانشان در دوره نوجوانی و پیش از آن هستند

برنامه تحصیلی

1 درس17 ساعت 16 دقیقه

صوت تدریس کتاب دوره اول رشد توسط استاد چیت چیان

اساتید دوره

هانی چیت چیان

4.82/5
22 دوره
11 دیدگاه
772 دانشجو

استاد هانی چیت چیان متولد 28 مهرماه 1362؛فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زیست شناسی از دانشگاه تهران و همچنین فارغ التحصیل رشته تفسیرقرآن در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم وفنون قرآن کریم؛مدرس و محقق و نویسنده فعال در زمینه قرآن کریم واهل بیت هستند.ایشان از دهه هشتاد به صورت تخصصی وارد عرصه تدبر در قرآن شدند وجزو اساتید ومدرسین مدرسه قرآن وعترت دانشگاه تهران به شمار می آیند و الان به صورت تخصصی در زمینه دعا و فقه حکومتی فعالیت میکنند.

از فعالیت های ایشان میتوان به تالیف و تدوین بالغ بر 15 کتاب در حوزه های مختلف علوم انسانی مبتنی بر معارف قرآن وعترت، تدریس روش های تدبر در قرآن در دانشگاه و حوزه از سال1382 و پژوهش در حوزه رشد وتربیت باتمرکز بر دوره سوم رشد(نوجوانی)و... اشاره کرد.​از آثار استاد چیت چیان میتوان به پرورش تفکر بنیادی، تعقل اجتماعی ،منظومه رشد ،فرایند شناسی حکمت و... اشاره کرد

مشاهده بیشتر

پشتیبان سایت

4.58/5
33 دوره
12 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

کاور دوره خردسالی
رایگان
سطح
متوسط
مدت زمان 17.3 ساعت
تعداد درس
1 درس

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟