نظم و برنامه ریزی در دوره های رشد
درباره این دوره
انسان با ورودش به دنیا در بستری محفوف به زمان و مکان و انواع امکانات و محدودیتها مستقر گردیده است و برای رسیدن به هر مقصدی بایستی مسیری را تعیین نموده و مراحلی را طی نماید و موانع را بشناسد و از طی مسیرش ارزیابی داشته باشد. لذا قرار گرفتن در دنیا و مقصد دار بودن، ملازم با پدیدار شدن امری به نام برنامهریزی میشود. آنچه از برنامهریزی در نظرها وجود دارد نوعا بر چیدمان و زمانبندی کارها اطلاق میشود که اصطلاحا به آن قالب برنامهریزی میگوییم.
این دوره با همت کارگروه فرهنگیان ویژه اساتید و دانشجو معلمان این دانشگاه توسط استاد رضازاده برگزار شده است.
اهداف یادگیری
آشنایی با مفهوم نظم و برنامه ریزی
شیوه های نظم و برنامه ریزی در دوره های رشد
مخاطب هدف
- معلمان و مربیان دوره نوجوان
- برنامه سازان عرصه نوجوان
برنامه تحصیلی
4 درس6 ساعت 30 دقیقه