معرفی مراکز مشاوره خانواده

3
دسته‌بندی نشده

معرفی مراکز مشاوره خانواده

دربرخی موارد علاوه بر آموزش لازم است تا برای دریافت راهکار بهتر به مشاوران یا مراکز مشاوره‌ای مراجعه کرد تا با طرح مساله راهکار متناسب را دریافت کنیم.
در اینجا برخی مراکز مشاوره را به شما معرفی می‌کنیم.

1. مرکز مشاوره زندگی توحیدی

این مرکز مشاوره وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران بوده و مشاوران این مرکز علاوه تحصیلات عالیه تخصصی، بر مبانی رشد و غایت انسان نیز تسط داشته و نظام مشخصی برای مطالعه روشمند قرآن کریم دارند. خدمات مشاوره به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین در زمینه های تربیت فرزند، کودکی و نوجوانی، پیش ازازدواج، روابط زوجین، تحصیل، استعدادشناسی، مشاوره حقوقی انجام می‌شود. جهت تماس با این مرکز می‌توانید از شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۹۳۳۸ و ۰۹۳۶۳۰۷۴۷۱۰ استتفاده کنید.

2. مرکز مشاوره سبل السلام

مرکز مشاوره سبل السلام در شهر تهران از سال ۱۳۹۶ فعالیت خودش را آغاز کرده اما پیش از آن هم با نام مرکز مشاوره صدوق از سال ۱۳۸۲ در قم فعال بوده است. مرکز مشاوره مذهبی اسلامی سبل السلام در نگاه اول یک مرکز تخصصی روانشناسی است که با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور فعالیت می کند. تفاوت این مرکز با سایر مراکز مشاوره معمول در این است که مشاورین این مرکز علاوه بر تحصیلات آکادمیک روانشناسی دارای تحصیلات حوزوی نیز هستند.
آدرس : تهران، سعادت‌آباد، سرو شرقی، بین کوچه ۳ و ۴ پلاک ۵۳ طبقه 4 | شماره تلفن : ۰۲۱۹۱۳۰۳۹۳۳

3. مرکز مشاوره مصیرصلح

مرکز روان‌شناختی مصیر صلح در شانزدهم مهرماه سال ۱۳۹۸ با مدیریت سرکار خانم دکتر معصومه اسمعیلی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس انجمن مشاوره ایران) تأسیس گردید.‌‌‌‌‌ این مرکز با هدف پیشگیری، آموزش و درمان در راستای آگاهی و دانش‌افزایی جامعه برنامه‌هایی چون آموزش‌های تخصصی برای متخصصین رشته‌های مشاوره و روانشناسی و همچنین آموزش‌هایی برای عموم مردم به فراخور نیازهای جامعه، مشاوره فردی، گروهی، شغلی، تحصیلی و روان‌پزشکی با همکاری متخصصین حرفه‌ای و توانمند مشغول به فعالیت می‌باشد.
تهران، سعادت آباد سروغربی ساختمان سروناز پلاک ۷۲ اسانسور اول طبقه ۴ واحد ۱۸ مرکز مشاوره مصیر صلح | شماره تماس : 02122130628 | 09029029569


توضیحات پایانی :

ما در مرکز آموزش خانواده رهبرنوجوان سعی کردیم تا با تحقیق و پرس و جو از هیات علمی های دانشگاه‌های معتبر لیستی از مراکز مشاوره مورد اطمینان را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است هیچگونه رابطه تجاری بین رهبرنوجوان و مراکز معرفی شده وجود نداشته و انتخاب بین هریک از آن‌ها بر عهده شما مخاطبان عزیز می‌باشد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید