رونمایی از طرح شکوفایی تفکر نوجوانان

طرح شکوفایی تفکر نوجوانان
اخبار مرکز پرورش مربی نوجوان

رونمایی از طرح شکوفایی تفکر نوجوانان

به نام خدا

با فراخوان و دعوت از همه فعالان ، برنامه سازان ، مدیران ، مربیان و علاقه مندان به فعالیت در عرصه نوجوان  جهت حضور در جلسه رونمایی از طرح جامع آموزشی اجرایی “شکوفایی تفکّر نوجوانان” ، این کارگاه در تاریخ سه شنبه 20 مهر ماه 1400 در محل مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

پس از ثبت نام 250 داوطلب حضور در جلسه و تکمیل فرم گزینش ، جلسه رونمایی با حضور بیش از 110 نفر به صورت مجازی و 15 نفر به صورت حضوری برگزار شد و از علاقه مندان به فعالیت در عرصه های مختلف اجرایی آموزشی و برنامه ریزی ، ثبت نام به عمل آمد.

صوت کارگاه رونمایی از طرح جامع آموزشی اجرایی “شکوفایی تفکر نوجوانان”

درصورتی که می خواهید با ما در فعالیت های عرصه نوجوان که توضیحات تفصیلی آن در جلسه بیان شد؛ همراه باشید فرم ارزیابی زیر را تکمیل کنید:

https://formafzar.com/form/yfo0q

نظر (2)

  1. کاربر سایت

    سلام الحمد الله ان شاءالله با این تلاش های صادقانه و مجاهدانه و حضور پررنگ قرآن در مجامع علمی نوجوانان محسن و زیبا بشن و بزرگتر هایی که هنوز آداب دان نشدن برگردن با نوجوانان نواقص خودشون را برطرف کنن و با زیبایی رفتارشون نوجوانان را به باورهای زیبا شون هدایت کنن تا نوجوانان پناهگاه واقعی شون یعنی دین را پیدا کنن و توان های عظیم خودشون را مدیریت کنن تا در جهت و در حدود عقلی و شرعی در عالم جاری بشه و زیبای اش عالم را بگیرد. آن شاء الله

  2. کاربر سایت

    سلام خیلی عالی هستش که علم تون رو با دیگران شریک می شوید

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید